Heipä hei. :)

Noin yleisesti katsoen olen melkoisen iloinen ja onnellinen. Tietenkin joskus on päiviä, kun mikään ei kiinnosta ja kaikki menee pieleen. Elämäni osaa olla komediaa, draamaakin. Nautin siitä silti täysin siemauksin.

Pidän monista asioista, voin listata niitä muutaman esimerkiksi: suklaa on hyvää, pidän orkideoistani, lumi on kaunista, kesä on ihanaa aikaa, rakastan poikystävääni, perheeni on omalaatuinen, minulla on monia ihania ystäviä, pidän neulomisesta. Esimerkiksi siis. Niitä on vielä monta lisää. :)

Hmm. Olen lukion kolmannella vuosiluokalla, abi siis. Koulunkäynti on mukavaa, aikaiset herätykset vain ovat ikäviä. Onneksi on viimeinen jakso menossa, koulu loppuu helmikuussa, eli aivan kohta! Olen kirjoittanut jo kaksi ainetta, ja keväällä vielä kolme lisää. Olen keskiverto, en huono enkä liioin hyväkään. Ainut, missä olen todellakin hyvä on kuvaamataito (täys 10).

Poikaystäväni kanssa olen seurustellut nyt yli viisi vuotta. Menimme kihloihin viime syyskuussa. <3 On ollut ylä- ja alamäkiä ja olemme aina vain enemmän rakastuneita.

Täytin 18 viime marraskuussa, eli n. kuukausi sitten. Tuolloin sain ajokorttinikin. :)